Ισοδύναμα αλλά υπό προϋποθέσεις τα διπλώματα οδήγησης των αυτοκινήτων με εκείνα των δικύκλων με κυβισμό έως 125 κ.εκ.

Αποκλειστικό: Ποιοι κάτοχοι διπλώματος ΙΧ θα μπορούν να οδηγούν μοτοσικλέτες ελεύθερα;

  • Γιώργος Κ. Ανδρής (ga@newsauto.gr)


Μια πιο ήπια λύση για όλους αποφάσισε να υιοθετήσει το Υπουργείο στις άδειες οδήγησης αυτοκινήτων και δικύκλων έως 125 κ.εκ.

Ισοδύναμα  αλλά υπό προϋποθέσεις και με πρακτικές εξετάσεις οδήγησης αποφάσισε να είναι τα διπλώματα οδήγησης  των αυτοκινήτων με εκείνα των δικύκλων  με κυβισμό έως 125 κ.εκ. η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών.

Σύμφωνα με πληροφορίες ισοδυναμία θα είναι εν μέρει (demi) και θα αφορά μόνο όσους έχουν δίπλωμα οδήγησης για πάνω από 12 έτη ή θα είναι άνω των 30 ετών! Η συγκεκριμένοι οδηγοί αυτοκινήτων θα μπορούν να αποκτούν και δίπλωμα οδήγησης για δίκυκλο έως 125 κ.εκ. μόνο κατόπιν πρακτικών εξετάσεων οδήγησης ακόμη και χωρίς τη συμβολή των Σχολών Οδηγών καθώς θα μπορούν με το δικό τους δίκυκλο ή κάποιου γνωστού τους να μεταβαίνουν στο χώρο εξετάσεων ώστε να περάσουν μόνο από τις πρακτικές εξετάσεις οδήγησης! Ναι σωστά διαβάσατε οι οδηγοί που πληρούν τις παραπάνω προϋποθέσεις εξαιρούνται από τις θεωρητικές εξετάσεις αλλά και από τα μαθήματα οδήγησης, τα οποία γίνονται προαιρετικά, και βέβαια με αυτό τον τρόπο το κόστος απόκτησης της άδειας οδήγησης για δίκυκλο 125 κ.εκ. μειώνεται στο ελάχιστο καθώς το μόνο έξοδο αφορά στην απόκτηση του e-παραβόλου προγραμματισμού πρακτικών εξετάσεων που κοστίζει μόλις 15 ευρώ.

Με αυτό τον τρόπο τα στελέχη του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών εκτιμούν πως ικανοποιούν τα αιτήματα των Σχολών Οδηγών όσο και των πολιτών αλλά και εμπόρων δικύκλων.

Οι Σχολές Οδηγών σύμφωνα με πληροφορίες  άσκησαν αφόρητες πιέσεις προς πάσα κατεύθυνση για να μην επιτευχθεί η ισοδυναμία μεταξύ των διπλωμάτων οδήγησης αυτοκινήτων και δικύκλων έως 125 κ.εκ. καθώς θα δημιουργούνταν τεράστια προβλήματα στην… οδική ασφάλεια.

Βέβαια κανείς δεν έκανε λόγο για τα… φακελάκια που θα χάνονταν καθώς αποτελεί κοινό μυστικό ότι αυτά τα χρήματα τα μοιράζονται κάποιοι εξεταστές με κάποιες Σχολές Οδηγών που εν τέλει δίνουν διπλώματα με το αζημίωτο σε ανθρώπους που ίσως να μην έχουν οδηγήσει ποτέ στη ζωή τους!

Αλλά σύμφωνα με κάποιους οι άνθρωποι που οδηγούν χρόνια αυτοκίνητα δεν έχουν καμία οδική παιδεία

Τελικά η demi-ισοδυναμία στα διπλώματα οδήγησης μεταξύ ΙΧ και δίκυκλου αποτελεί το πρώτο βήμα προς την σωστή κατεύθυνση και ο χρόνος και τα αποτελέσματα από την συγκεκριμένη κίνηση θα αποδείξουν αν οι Έλληνες οδηγοί θα μπορούν στο απώτερο μέλλον να οδηγούν με το δίπλωμα αυτοκινήτου και δίκυκλο έως 125 κ.εκ. και χωρίς να δίνουν πρακτικές εξετάσεις οδήγησης…

ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ

Ορισμένα αναρτώμενα από το διαδίκτυο κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής), θεωρούμε ότι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Επίσης σημειαπόψεις του ιστολόγιου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου. Για τα άρθρα που δημοσιεύονται εδώ, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους  και δεν δεσμεύουν καθ οιοδήποτε τρόπο το ιστολόγιο.

Newsauto.gr

Σχετικές δημοσιεύσεις

Αφήστε ένα σχόλιο

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.